Informacje dla użytkowników w związku z niedawnymi problemami technicznycmi strony.
Przeczytaj uważnie!

Jak zmienić hasło

  1. W celu zmiany hasła opracuj skomplikowany ciąg znaków składający się z liter małych oraz wielkich, cyfr i znaków specjalnych. Zalecamy utworzenie hasła posiadającego minimalnie 10 znaków Możesz się posłużyć generatorem haseł przeglądarki z której korzystasz. Przykładowe trudne hasło: #H9!jd#(kQ31

  2. Odwiedź stronę logowania i kliknij link “Nie pamiętasz hasła?”.

  3. Po odświeżeniu strony wpisz w polu tekstowym swój adres email. Następnie kliknij przycisk “WYŚLIJ LINK DO ZRESETOWANIA”.

  4. Po odczekaniu krótkiej chwili sprawdź swoją skrzynkę pocztową. Powinien się w niej znajdować email wysłany z naszej domeny wraz z linkiem służącym do zmiany hasła. Kliknij w link.

  5. Po wyświetleniu w oknie przeglądarki strony z formularzem zmiany hasła, wypełnij oba pola tekstowe wcześniej przygotowanym trudnym hasłem. Pamiętaj, że możesz posłużyć się generatorem udostępnionym przez przeglądarkę

Dlaczego nie mogę się zalogować na swoje konto?

W wyniku problemów technicznych częściowemu uszkodzeniu uległa baza danych naszego sklepu. Mogło dojść do sytuacji, w której Twoje konto zostało usunięte. Zalecamy ponowne utworzenie konta poprzez wejście na stronę rejestracji i wypełnienie formularza.

Co się stało z moją historią zamówień?

Wszystkie zamówienia naszych klientów były i są stale realizowane. W celu sprawdzenia historii swoich zamówień zaloguj się do panelu klienta. Następnie wybierz sekcję “HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ”. W wyniku problemów technicznych widoczna na Twoim koncie lista może być niepełna lub pusta. Nie mamy możliwości jej przywrócenia. Zapewniamy jednocześnie, że wszystkie zamówienia zostały poprawnie przesłane do działu realizacji, a paczki z produktami wysłane.

Czy mogę bezpiecznie złożyć zamówienia?

Strona swiatsupli.pl działa i możesz złożyć na niej zamówienie. Po wystąpieniu problemów technicznych nasz dział IT niezwłocznie przystąpił do wdrożenia procesu poprawy bezpieczeństwa. Zwiększyliśmy m.in. bezpośredni poziom zabezpieczeń serwera, zaktualizowaliśmy regulamin oraz wdrożyliśmy szereg innych usprawnień. Stale dbamy o podnoszenie poziomu jakości naszych usług.

Czy moje dane zostały wykradzione?

Zgodnie z aktualnym stanem naszej wiedzy nie doszło do kradzieży danych. Postępując bezpiecznie zalecamy jednak zaktualizowanie hasła do swojego konta. Instrukcje jak tego dokonać zamieściliśmy powyżej w sekcji “Jak zmienić hasło?”.

Jak ponownie założyć konto?

Na stronie w prawym górnym rogu dostępny jest link Stwórz konto”. Po jego kliknięciu wypełnij formularz rejestracyjny, a następnie zatwierdź go klikając przycisk “Zapisz”. Na podany adres email dostaniesz potwierdzenie utworzenia konta klienta. Możesz teraz bezpiecznie złożyć zamówienie.