Spis treści
- Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
- Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
- Interesuję mnie odbiór osobisty, gdzie mogę odebrać zamówienie?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Mam problem z płatnością lub płatność się nie udała. Jak mogę otrzymać link do płatności?
- Czy mogę anulować błędnie złożone zamówienie?
- Czy promocje/kupony łączą się ze sobą?
- Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
- Jaki jest koszt przesyłki?
- Czy wysyłacie za granice?
- Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
Oczywiście ze tak. Zamówienie można złożyć przez stronę bez konieczności rejestracji, lub złożyć zamówienie telefonicznie dzwoniąc na numer 506 629 648
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Jeżeli dopiero co złożyłeś zamówienie — jak najbardziej możesz dokonać zmian! Wystarczy, że skontaktujesz się z naszą obsługą klienta pod numerem 506 629 648 lub 577 235 000. Jeżeli rozpoczęliśmy już proces realizacji zamówienia — kompletowanie paczki i przygotowanie jej do wysłania — wtedy już niestety jest za późno na zmiany.
Wówczas również zapraszamy do kontaktu z naszą obsługą klienta. Będziesz mógł odesłać produkt, który chcesz wymienić, a my wyślemy ten, na który się zdecydujesz!
Interesuję mnie odbiór osobisty, gdzie mogę odebrać zamówienie?
Zapraszamy po odbiór zamówień do naszego sklepu stacjonarnego na ul. Stołecznej 2/102 w Białymstoku.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Naturalnie! Aby otrzymać fakturę, należy uzupełnić odpowiednie pola podczas składania zamówienia, lub powiadomić obsługę sklepu.
Mam problem z płatnością lub płatność się nie udała. Jak mogę otrzymać link do płatności?
Aby móc spróbować opłacić zamówienie jeszcze raz, należy się zalogować.
Następnie w szczegółach konta, należy odnaleźć kafelek "Historia i szczegóły zamówień"
W kolejnym kroku należy wybrać Szczegóły przy zamówieniu, które chce się opłacić jeszcze raz
I wybrać Spróbuj ponownie przy formie płatności.
Gotowe, zamówienie można bez problemu spróbować opłacić ponownie!
Czy mogę anulować błędnie złożone zamówienie?
Oczywiście! W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu (telefonicznie bądź mailowo). Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko do momentu skompletowania paczki do przekazania jej firmie kurierskiej.
Czy promocje/kupony łączą się ze sobą?
Produkty promocyjne nie podlegają dodatkowym kodom rabatowym. Na jeden zakup można wykorzystać jeden kod rabatowy.
Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Jak najbardziej, produkt fabrycznie zapakowany podlega zwrotowi. Bez podania przyczyny mogą Państwo odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od odebrania paczki. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny i uzupełnienie formularza zwrotu, który jest na naszej stronie w zakładce Zwroty i Reklamacje. Po otrzymaniu towaru zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe.
Jaki jest koszt przesyłki?
Przy zakupach za minimum 249 zł Twoją paczkę na terenie Polski dostarczymy za darmo.
Dla zakupów poniżej 249 zł opłata za przesyłkę wynosi:
• DHL (przedpłata) – 15,99 zł brutto
• DHL (za pobraniem) - 15,99 zł brutto
• Paczkomat Inpost (przedpłata) - 13,49 zł brutto
• Paczkomat Inpost (za pobraniem) - 13,49 zł brutto
• Odbiór osobisty w naszych punktach – Bezpłatnie
Czy wysyłacie za granice?
Wysyłamy zamówienia na terenie całej Unii Europejskiej.
W przypadku, gdybyś potrzebował wysyłki do pozostałych krajów – prosimy o kontakt.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Ekspresowe Dostawy na terenie całej Polski! Staramy się wysyłać wszystkie paczki jeszcze tego samego dnia, w którym wpłynie zamówienie. Kurierowi dostawa zajmuje kolejne 1-2 dni robocze, by dowieźć ją bezpośrednio do Ciebie. Jeśli masz dodatkowe pytania lub chcesz się upewnić, śmiało dzwoń do nas, lub napisz wiadomość mailową!
Przesyłka krajowa – do 2 dni roboczych
Przesyłka międzynarodowa – do 10 dni roboczych