REGULAMIN SKLEPU

Właścicielem witryny internetowej jak i sklepu na niej prowadzonym jest firma

Dowson Holdings Ltd. zajmująca się sprzedażą odżywkę i suplementów praktycznie wszystkich marek znajdujących się na rynku U.E oraz artykułów do sztuk walki.

Naszą ambicją jest oferowanie swoim klientom oferty oraz obsługi na najwyższym poziomie. Dzięki minimalizacji kosztów i wielu międzynarodowym kontaktom jesteśmy w stanie zaproponować najlepsze na rynku ceny suplementów i odżywek dla sportowców i nie tylko. Prócz tego gwarantujemy szybkość w realizacji dostaw i fachową poradę na temat stosowania oferowanych przez nas artykułów.

Dane Firmy

ŚwiatSupli.pl  

Dowson Holdings Ltd.

 
tel 506 629 648

Numer konta bankowego dla przelewów z terenu Polski :

Alior Bank
Numer konta : 
 33 1240 5211 1111 0010 5997 7006

Numer konta bankowego dla przelewów zagranicznych :

PL 33 1240 5211 1111 0010 5997 7006

 

UWAGA PROSIMY WSZYSTKICH KLIENTÓW DOKONUJĄCYCH PRZEDPŁATY ZA ZAMÓWIONY TOWAR O PODAWANIE W TYTULE PRZELEWU NR ZAMÓWIENIA , POZWOLI NAM TO W SZYBKI SPOSÓB ZIDENTYFIKOWAĆ WPŁATĘ.

1. Zamówień w naszym sklepie można dokonywać poprzez formularz  zamówień. Każdy klient bez względu na formę dokonania zamówienia tzn. przez telefon lub za pośrednictwem panelu sklepu internetowego akceptuje poniższy regulamin.   

2. Każdy z klientów logujących się lub dokonujących zakupów w naszym sklepie bez logowania wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Świat Supli.   
Firma Świat Supli przetwarza i przechowuje dane klientów witryny internetowej www.swiatsupli.pl zgodnie z polskim prawem a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.  (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z pzn. zm.).

3. Firma Świat Supli zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień które budzą nasze wątpliwości np. niepełny adres , przesadna ilość zamówionego jednorazowo towaru bez skorzystania z zakładki zamówienia hurtowe, brak numeru kontaktowego itp.   
Jednocześnie wymagamy od każdego z klientów podania aktualnego numeru telefonu stacjonarnego bądź komórkowego oraz adresu e-mail w celu kontaktu w sprawie zamówienia. W przypadku zamówień za pośrednictwem kuriera DPD nie podanie numeru telefonu komórkowego automatycznie uniemożliwia ich realizację.

4. Sklep działa przez 24 godziny na dobę i przez okrągły rok. Oznacza to że każdy z klientów może składać zamówienie bez względu na porę dnia. Nie oznacza to jednak że nasz personel pracuje 24 godziny na dobę. Telefony w naszej firmie działają od 9 do 18 – od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty jesteśmy do dyspozycji klienta od 9 do 15.

5. Wszystkie ceny podane w sklepie  www.swiatsupli.pl są cenami w zł polskich i zawierają podatek VAT.   
Świat Supli zobowiązuję się informować swoich klientów o zmianach cen które mogą wystąpić po złożeniu zamówienia , jeżeli cena w takim przypadku nie będzie odpowiadać klientowi zamówienie będzie od razu anulowane.   
Przygotowanie towaru do wysyłki zajmuje nam od 24 do 72 godziny w dni robocze. Firma Świat Supli nie pracuje jedynie w niedziele. Wszystkie paczki są więc wysyłane od poniedziałku do soboty ( włącznie ) za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Poland lub Poczty Polskiej ( w przypadku kuriera DPD wysyłka w soboty jest niemożliwa). W przypadku braku jakiegoś produktu klient jest informowany w ciągu 24 godzin otrzymując jednocześnie termin realizacji zamówienia lub propozycję zakupu podobnego produktu z asortymentu innej firmy. Klient może również zrezygnować z części zamówienia.

6. Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się wyglądem od produktu na zdjęciu. Wynika to z faktu częstych zmian wzorów opakowań przez producentów. Sprzedajemy zawsze aktualną wersje produktów przez producent co oznacza, iż jest możliwośc ze skład się będzie różnił nieznacznie od składu w opisie przedmiotu.

7. Klient ma możliwość wyboru smaku odżywki podając taką informację w komentarzu. Jednak informacja podana przez klienta musi być podana w jasny i klarowny sposób wyróżniając jeden z wybranych smaków . W przypadku braku określenia smaku pracownicy firmy Świat Supli będą wysyłać losowo wybrany smak . Jeżeli pracownicy firmy nie będą mogli w żaden sposób skontaktować się z klientem w sprawie wymiany  smaku po upływie 48 godzin będą wysyłać wybrany przez siebie smak odżywki . Wysłanie odżywki o innym smaku po 48 godzinnym oczekiwaniu na odpowiedź klienta nie upoważnia go w żaden sposób do reklamacji towaru. Firma Świat Supli oferuje w takim przypadku wymianę towaru lub zwrot wpłaconej kwoty po potrąceniu wszystkich kosztów związanych z wysyłką.

8. Firma Świat Supli nie odpowiada za opóźnienia w dostarczeniu paczek spowodowane niekompetencją Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. Jednocześnie zobowiązuje się do maksymalnie szybkiej realizacji składanych zamówień. W przypadku gdy klient sklepu odmówi przyjęcia wysłanego produktu bez wcześniejszego kontaku, obciąża się go wszelkimi poniesionymi kosztami.

9. Zamówienia dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. W przypadku kiedy klient jest już zalogowany w naszym sklepie ale pragnie by wysyłka dotarła na inny adres prosimy o umieszczenie tej informacji w komentarzu do zamówienia. Jeżeli nie będzie takiej informacji paczka zostanie wysłana na adres z formularza zamówień. Wszelkie informacje o zmianach adresu, smaku, ilości i rodzaju asortymentu przyjmujemy jedynie drogą mailową, oznacza to że nie uznajemy zmian dokonywanych za pośrednictwem połączeń telefonicznych lub komunikatora gg. Wycofanie zamówienia jest możliwe do póki zamówienie ma status niezrealizowanego w momencie zmiany statusu na „zamówienie wysłane” jego wycofanie nie jest już możliwe a wszelkie koszty związane z nieodebraniem paczki ponosi klient.

10. W sprawach reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z naszym biurem lub magazynem. W przypadku gdy klient odbiera od kuriera lub listonosza uszkodzona przesyłkę zawsze robi to na własne ryzyko. Firma Świat Supli nie uwzględnia reklamacji dotyczących uszkodzonych paczek i gwarantuje że paczki które opuszczają ich siedzibę są kompletne i nienaruszone. Jednocześnie informujemy że przyjęcie uszkodzonej paczki uniemożliwia jej reklamacje w przypadku braków lub uszkodzeń zawartości. Polecamy każdemu z klientów w takim przypadku odmowę przyjęcia przesyłki z powodu jej uszkodzenia.

11. Kupując produkty w naszym sklepie można zwrócić towar do 10 dni roboczych bez podania przyczyny , zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Zwrot lub wymiana towaru odbywa się zawsze na koszt klienta. Warunkiem zwrotu pieniędzy na konto lub adres osobisty klienta jest to że towar jest w stanie nienaruszonym czyli jego opakowanie nie jest uszkodzone i żadna z plomb zabezpieczających nie jest zerwana. Firma Świat Supli nie przyjmuje reklamacji otwartych produktów.

12. Firma Świat Supli nie uwzględnia reklamacji towaru który nie pochodzi od nas. Oznacza to że w przypadku gdy klient zamówi towar a po odebraniu stwierdzi że jest on naruszony i przez to nie nadaje się do użycia nasza firma sprawdzi najpierw numer seryjny LOT danego produktu aby określić czy produkt pochodzi z naszego magazynu. W przypadku gdy wymieniony wyżej numer seryjny reklamowanego towaru nie będzie zgadzał się z serią towarów znajdujących się na magazynach firmy Świat Supli reklamacja nie zostanie uwzględniona. Prócz tego w magazynie firmy nad każdy ze stanowisk do pakowania umieszczona jest kamera video w celu nagrania procedury pakowania każdej paczki. Zapis jest przechowywany przez 7 dni i umożliwia dokładne sprawdzenie zgodności zawartości z tym co otrzymał klient.

13. W przypadku zaginięcia paczki spowodowanego przez Pocztę Polską S.A. lub Kuriera DPD  firma Świat Supli zobowiązuje się do natychmiastowego złożenia reklamacji u przewoźnika. Czas reklamacji przedłuża się w takim  przypadku o czas potrzebny firmie przewozowej do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Poczty Polskiej S.A. czynności wyjaśniające trwają jeden miesiąc  , w przypadku Kuriera DPD nawet do trzech miesięcy. Firma Świat Supli zobowiązuje się do zwrotu zagubionego towaru lub ekwiwalentu pieniężnego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania odszkodowania od przewoźnika wymienionego wyżej. Zwrot pieniędzy odbywa się zawsze za pomocą przelewu bankowego na konto uprzednio wskazane przez osobę dokonującą reklamacji.

14. Firma Świat Supli nie ponosi odpowiedzialności za długość dostarczania paczki przez tzw. przewoźników tzn. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej współpracującej z naszą firmą. Firma Świat Supli odpowiada za towar do momentu dostarczenia jej do przewoźnika. Dowodem na dostarczenie towaru do przewoźnika a jednocześnie dowodem dopełnienia umowy kupna sprzedaży zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego są pokwitowania wystawione przez przewoźników.

15. Reklamacje za dokonane zamówienie w sklepie www.swiatsupli.pl można składać do 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Wszelkie reklamacje po upływie tego terminu będą nieskuteczne.  

16. Promocje w sklepie www.swiatsupli.plnie łączą się z innym promocjami oznacza to że kupujący przy zakupie towaru z darmową wysyłką nie może liczyć na darmową wysyłkę innych produktów nie objętych taką promocją, chyba że w opisie przedmiotu znajduje się taka informacja. Produkty z kategorii promocje nie zliczają się również do ogólnego obrotu z zamówienia który upoważnia do odbioru dodatkowych prezentów lub darmowej wysyłki.

17. Każdy z klientów dokonując zakupów na naszych aukcjach akceptuje jednocześnie powyższy regulamin i zezwala na wysyłanie do niego ofert marketingowych za pośrednictwem email.

18.Firma Świat Supli zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i poleca klientom ponowne zapoznanie się z nim przy dokonywaniu nowego zamówienia, ponieważ każdy zakup łączy się bezpośrednio z jego akceptacją.

19. Oferta zawarta na stronie www.swiatsupli.pl jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność będące w opisie, tytule czy cenie produktów.
20. Po odstapieniu od zamowienia zwrot pieniedzy dokonywany jest do 30 dni roboczych.

Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe potanowienia pozostają w mocy.