Kategorie
Suplementy Tymczasowa

Kwasy Tłuszczowe Omega 3, 6, 9

Większość osób słyszało o tym że tłuszcz jest zły! W końcu odkłada się nam tam, gdzie nie chcemy! Wdarła się pewna nieścisłość w tej teorii a wiec tak samo węglowodan nie jest równy węglowodanowi tak samo tłuszcz tłuszczowi. Tłuszcze mają kwasy nienasycone i nasycone, gdzie nienasycone dzielą się na wielonienasycone i jednonienasycone. Kwasy Tłuszczowe Nasycone mają przeważnie formę stałą oczywiście w temperaturze pokojowej oraz źródłem ich są przeważnie produkty mięsne oraz olej kokosowy (są odporne na wysokie temperatury a wiec idealne do obróbki termiczne), natomiast nienasycone płynną a źródłami są przeważnie oleje roślinne jak oliwa z oliwek, olej rzepakowy, olej lniany zupełnie nie nadają się do obróbki termicznej. Tłuszcze są niezbędne do życia i zachowania zdrowia organizmu toteż pragnę przedstawić wam zalety spożywania tłuszczy a w nich tego co najcenniejsze a wiec kwasów tłuszczowych Omega 3,6,9.

Omega 3

Kwasy omega-3 są jednym z najważniejszych  budulców naszych komórek.  Właśnie za ich zasługą błona komórkowa lepiej funkcjonuje, a to poprawia wszystkie procesy życiowe. Gdybyśmy musieli wypisać wszystkie korzyści pośrednie  i bezpośrednie spożywania omega 3  wiec skupimy się na tych najważniejszych.

Kwasy omega-3 wchodzą w skład niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, a konkretnie do wielonienasyconych kwasów tłuszczowych. Wyróżniamy dwa rodzaje Wielonienasyconych kwasów tłuszczowych: omega-3 i omega-6.

Jeżeli chcemy się suplementować omega 3 warto zwrócić uwagę na to by posiadała możliwie najwięcej EPA i DHA.

Powiedzmy teraz o właściwościach omegi 3 a mianowicie po co nam jest potrzebna?
1.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *